سامانه خیریه همیار
- خانه
- محصولات
- نرم افزار خیریه
- سامانه خیریه همیار

سامانه خیریه همیار
افزایش چند برابری درآمد خیریه با سامانه خیریه همیار
همانطور که می دانید ما در ایران مهر سالهاست که به طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای خیریه تخصصی مورد نیاز موسسات خیریه می پردازیم و قطعا تا بحال با نرم افزار خیریه نیکوکاران و نرم افزار خیریه مددجویان ما آشنا هستید و کار کرده اید ، امروز می خواهیم محصول جدید شرکت را به شما معرفی کنیم.
1.پرونده مددجویان
2.درخواستها
3.تحقیق و ارزیابی
4.ثبت و تخلیه قلک
5.ثبت آنلاین مشترکین
6.ثبت آنلاین داوطلبین
7.کمک آنلاین
برای تماس با تیم پشتیبانی و دریافت مشاوره اختصاصی، شما میتوانید با شماره 32350924-031 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09202018910 در شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا پیام داده و در ارتباط باشید. شما میتوانید برای تهیه محصولات هم از طریق همین روش ها با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. ما همیشه آمادهایم تا به شما کمک کنیم و نیاز های شما را بر طرف سازیم.
سامانه خیریه همیار
نام محصول جدید ما ، « سامانه خیریه همیار » است .
همیار یک نرم افزار تحت وب است که میتواند به نرم افزار خیریه نیکوکاران و نرم افزار خیریه مددجویان خیریه شما متصل شود و قابلیت های جذابی را از طریق اینترنت ارائه بدهد ، در فاز اول سامانه خیریه همیار فقط به نرم افزار نیکوکاران متصل شده
سامانه خیریه همیار
سامنه خیریه همیار شامل 7 ماژول مختلف است که در ادامه به تفصیل به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:
پرداخت قبوض نیکوکاران بصورت آنلاین:
1
این کار به دو روش پیامک لینک پرداخت و مشاهده قبوض پرداخت نشده در سامانه همیار توسط نیکوکار قابل انجام است. همین ویژگی تاثیر بسزایی در درآمد خیریه خواهد داشت چون روند وصول خیلی سریع و مستقیم خواهد شد و نیازی نیست برای وصول قبض هزینه ای به ماموران وصول پرداخت بشود همچنین پول قبوض بلافاصله بعد از وصول به حساب خیریه واریز میگردد چون همیار از درگاه پرداخت خیریه شما استفاده میکند و هیچ واسطه ای وجود ندارد.
البته درصورت عدم وصول بعضی از قبوض به این روش همچنان امکان چاپ و وصول سنتی به وسیله ماموران وصول وجود دارد و خیریه هیچ خیری را از دست نخواهد داد.
سفارش آنلاین استند و تاج گل:
2
این ویژگی به شیوه ای انجام میپذیرد که در فرایند آماده سازی تاج گل ها در خیریه هیچ خللی ایجاد نشده و سفارشات آنلاین هم ، همانند سفارشات غیر آنلاین در صف آماده سازی قرار میگیرند و بعد از آماده سازی ارسال میگردند.
این ویژگی هم به چند دلیل تحول بزرگی در درآمد خیریه ایجاد می کند:
الف) ساده شدن فرایند سفارش که باعث استقبال بیشتر خیرین و افزایش فروش میگردد.
ب) پرداخت آنلاین و آنی سفارش تاج گل ،که مشکلات عدم وصول یا دیر وصول شدن سفارشات را کاملا از بین برده و کلیه سفارشات آنلاین بلافاصله وصول می شوند.
ج) کلیه مشکلات در رابطه با تایپ اشتباه نام اهدا کننده و متوفی که در سفارشات تلفنی امری عادی است از بین می رود چون نام اهدا کننده و متوفی توسط خود نیکوکار ثبت میگردد.
د) در بعضی از خیریه ها فرایند سفارش تاج گل در سایت خیریه پیاده سازی شده ولی بدلیل یکپارچه نبودن با سیستم نیکوکاران و جزیره ای بودن ثبت سفارش ،همواره فرایند آماده سازی تاج گل های آنلاین دچار خلل و فراموشی میگردند. این مشکل در همیار وجود نداشته و سیستم کاملا با نرم افزار نیکوکاران یکپارچه می باشد.
صدور قبض موردی و پرداخت:
3
در سامانه خیریه همیار نیکوکار می تواند برای موضوعات مختلف قبض بسازد و پرداخت کند و فقط بعد از پرداخت قبض است که در نرم افزار نیکوکاران قبض پرداخت شده ثبت میگردد. ولی قبلا این امکان وجود نداشت و برای اینکار می بایست خیرین یکبار با خیریه تماس میگرفتند تا قبض برایشان صادر شود و سپس پس از واریز مبلغ به حساب های خیریه نیاز بود تا اطلاعات پرداخت را به خیریه اطلاع دهند. همچنین نیاز بود تا حسابداری خیریه پس از تایید پرداخت نیکوکار، قبض وی را در نرم افزار نیکوکاران به وضعیت پرداخت شده تغییر دهد. درصورتی که در سیستم جدید همه این مسائل حذف شده قبض بصورت آنلاین صادر و پرداخت می شود و در نرم افزار نیکوکاران هم اتوماتیک به وضعیت پرداخت شده در میآید.
امکان ثبت اشتراک دوره ای:
4
در همیار نیکوکار بسادگی می تواند برای خود اشتراک دوره ای (ماهانه ، دوماهه ، سه ماهه ، چهارماهه ، شش ماهه ، سالانه) ایجاد کند. قبوض این اشتراک ها در زمان های مقرر توسط نرم افزار نیکوکاران صادر می گردد و خیر می تواند آنها را در همیار پرداخت نماید.
امکان ثبت درخواست قلک وتخلیه آن:
5
نیکوکار توسط همیار بسادگی می تواند درخواست انواع قلک نماید این درخواست در نرم افزار نیکوکاران ثبت و رسیدگی میگردد.
همچنین امکان ثبت در خواست تخلیه برای قلک های پر شده نیز وجود دارد .
ثبت سفارش ذبح:
6
در سامانه خیریه همیار قابلیت سفارش گیری انواع ذبح گوسفند و مرغ پیش بینی شده و نیکوکار بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در کمترین زمان و به ساده ترین روش می تواند ذبح خود را ثبت و پرداخت نماید. پس از پرداخت ذبح ثبت شده در نرم افزار نیکوکاران ثبت میگردد و در صف انجام قرار میگیرد. پس از انجام ذبح نیکوکار توسط پیامک مطلع خواهد شد.همچنین امکان ثبت سفارش اشتراک ماهانه ذبح نیز وجود داشته و نیکوکار بسادگی برای خود اشتراک ذبح ثبت می کند . در این روش ذبح در ابتدای هر ماه قمری برای نیکوکار انجام می شود و قبوض آن در سامانه همیار قابل رویت و پرداخت می باشد.
درخواست همکاری داوطلبانه:
7
در همیار نیکوکار بسادگی می تواند آمادگی خود را برای همکاری داوطلبانه با خیریه اعلام کند و این امر پس از ثبت توسط خیریه پیگیری خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی و امکانات این ماژول را اینجا ببینید
ویژگی های فنی سامانه خیریه همیار
- استفاده سامانه خیریه همیار از آدرس سایت خیریه بجای استفاده از دامنه مستقل
- امکان سفارشی سازی ظاهر سامانه و هماهنگی با هویت بصری و رنگ سازمانی خیریه بجای استفاده از یک ظاهر ثابت برای همیار
- استفاده از درگاه بانکی خود خیریه و رفتن کلیه پرداختی ها به حساب خیریه بجای استفاده از درگاه واسط و رفتن کلیه پرداختی ها به حساب های سایرین و واریز با تاخیر به حسابهای خیریه پس از کسر کارمزد از تراکنش
- عدم خروج اطلاعات خیرین از سرور خیریه و حفظ امنیت آن ، بجای انتقال اطلاعات خیریه به سرورهای بیرون از سازمان و به خطر افتادن امنیت اطلاعات
- استفاده از سیستم تک مرحله ای در کل فرایند و عدم انجام عملیات در صورت وقوع هر نوع اختلال در سامانه ، بجای استفاده از سیستم چند مرحله ای و انجام نصفه و نیمه عملیات در صورت وقوع اختلال در سیستم که باعث ایجاد نارضایتی زیاد در نیکوکاران میگردد
مهمترین منافع سامانه خیریه همیار برای موسسات خیریه
- افزایش چند برابری درآمد و دریافتی های خیریه از نیکوکاران
- کاهش شدید هزینه های وصول و پرسنلی خیریه بدلیل اتوماتیک شدن فرایند ها
- ارائه خدمات بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال
- ارائه خدمات به خارج شهر و استان خیریه و دسترسی به نیکوکاران کل کشور
- جذب نسل جدید نیکوکاران که بدنبال روش های آنلاین هستند و با روشهای سنتی نمی توان آنها را جذب کرد
- عدم تفاوت در ارائه خدمات آنلاین و سنتی در فرایندهای داخلی خیریه بدلیل یکپارچه بودن همیار و نرم افزار نیکوکاران
محصولات ما:
با کمال افتخار، به معرفی مجموعهای از نرمافزارهای پیشرفتهای میپردازیم که به منظور ارتقاء کارایی و بهینهسازی فرآیندهای خیریه و سازمانی طراحی شدهاند. هر یک از این محصولات با ویژگیهای منحصر به فرد خود، نیازهای خاص موسسات خیریه و سازمانها را در نظر گرفته و به حل مشکلات و بهبود عملکرد کمک میکند.
امور نیکوکاران
قبوض موردی
امور داوطلبین
امور مشترکین
تاج گل
قلک هدایا
ذبح
امور داوطلبین
مشاهده جزئیات:
امور نیکوکاران
قبوض موردی
امور مشترکین
قلک هدایا
تاج گل
ذبح
پیام کوتاه
داوطلبان
مشاهده جزئیات:
رهگیری موقعیت جغرافیایی
امکان ثبت قبوض
ویرایش قبوض
گزارش عملکرد
امکان ثبت قلک
گزارش حساب
مشاهده جزئیات:
پرونده مددجویان
درخواست
تحقیق وارزیابی
ثبت و قلک
ثبت مشترکین
ثبت داوطلبین
کمک آنلاین
مشاهده جزئیات:
برای تماس با تیم پشتیبانی و دریافت مشاوره اختصاصی، شما میتوانید با شماره 32350924-031 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09202018910 در شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا پیام داده و در ارتباط باشید. شما میتوانید برای تهیه محصولات هم از طریق همین روش ها با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. ما همیشه آمادهایم تا به شما کمک کنیم و نیاز های شما را بر طرف سازیم.
برخی از مشتریان سامانه خیریه همیار

ارتباط با ما:
آمادهاید ایده بعدیتان را به یک نرمافزار حرفهای تبدیل کنیم؟
