طراحی یکپارچه و ماژولار
امکان سفارش سازی محصولات
یک سال پشتیبانی رایگان
لایسنس دائمی و یکساله
شش ماه ضمانت بازگشت وجه

قرارداد استفاده از سرویس های شرکت فناوران هوشمند میرداماد (ایران مهر)

تعاریف
- خريدار کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه سرويس مي نمايد.
- سرويس : هر يک از خدمات ثبتي، نرم افزاري، فني وارتباطي قابل ارائه توسط شرکت
- پرتال کاربران : وبگاهي به آدرس my.app.iranmehr.org که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست سرويسهاي خود را مشاهده؛ آنها را تمديد نموده يا ارتقا دهد و مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است
- پرتال پشتيباني : وبگاهي به آدرس http://my.app.iranmehr.org/submitticket.php که کليه مکاتبات الکترونيکي و ايميلهاي خريداران و ساير کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است
- تعرفه : فهرست کامل سرويس هاي قابل ارائه همراه با ويژگي ها ومحدوديتها وقيمتها به نحوي که خريدارکاملا آگاه گردد.
- Spam (هرزنامه) : ارسال ايميل به فردي بدون اينکه گيرنده بخواهد.
- Spam Cop : وب سايت شناسائي ومقابله با Spam ( Spamcop.net )
- IDC : مرکز خدمات داده اي اينترنت Internet Data Center
- تحويل خدمات : ارائه شناسه يا کلمه عبور استفاده از سرويسهاي خريداري شده ويا اعلام انجام ساير خدمات بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و شرکت
- کاربر وب سايت : کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت خريدار را مشاهده و مرور مي کنند.
- منابع RAM: ميزان استفاده از حافظ اصلي سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدار سرويس دهي مي کنند بر حسب مگابايت وقتي که کاربران آن سايت درحال استفاده ومشاهده آن سايت مي باشند.
- منابع CPU: ميزان استفاده ازپردازنده سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدارسرويس دهي مي کنند جهت پردازش درخواست ها واجراي کدهاي ديناميک آن سايت نسبت به کل توان پردازنده سروربه صورت درصد وقتي که کاربران آن سايت در حال استفاده ومشاهده آن سايت مي باشند.
- Diskspace: ميزان فضايي که براي ذخيره کليه فايلهاي خريداراعم ازوب سايت ، ايميلها ، پايگاه هاي داده و همچنين لاگهاي آنها توسط يک وب سايت مصرف مي گردد.
- Bandwidth: ميزان رد وبدل اطلاعات بين کاربران وب سايت وسرورجهت نمايش وعملکرد يک وب سايت بر حسب مگابيت بر ثانيه. همچنين ميزان ردوبدل اطلاعات بين دوسرور در صورتي که اين اطلاعات به منظور سرويس دهي به کاربران آن وب سايت باشد.
- Data Transfer: ميزان تجمعي رد وبدل اطلاعات بين کاربران وب سايت وسرور يا سرورهاي سرويس دهنده به وب سايت خريداربرحسب مگابايت در 30 روز گذشته. بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومي سرور در شبکه اينترنت در حداقل 2 نقطه مختلف از دنيا بسته به سرويسهاي مختلفي که روي يک سرور قراردارد بايد پاسخ تستهاي زير مثبت باشد :
- Uptime: نسبت ميزان زماني که کليه سرويسهاي سرويس دهنده به وب سايت خريدار درشبکه اينترنت بالا مي باشند به کل مدت قرارداد سرويس دهي به درصد، در صورتي که وب سايت يا برخي از سرويسها به دليل عدم رعايت بندهاي اين قرارداد به حالت تعليق درآيند در اين زمان محاسبه نمي شود .

هويت
هویت شرکت:
شرکت فناوران هوشمند میرداماد با نام تجاري ایران مهر به شماره ثبت 54183 ، ثبت اصفهان ، با آدرس وبگاه app.iranmehr.org که در اين توافق نامه شرکت ناميده مي شود.
هويت خريدار:
خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرويسهاي خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود.
نماینده قانونی خریدار حقوقی:
در مورد خريداران با هويت شخص حقوقي، يک نفر نماينده تام الاختيار در پرتال کاربران معرفي مي گردد. اين نماينده نسبت به سرويس تهيه شده همانند خود شخص حقوقي اختيار تام دارد. وظيفه اعلام کتبي نماينده جديد در آينده بر عهده خريدار بوده و در صورت عدم اعلام تغییر نماینده شرکت مسئولیتی نسبت به عملکرد نماینده قبلی خریدار نخواهد داشت و نماینده قبلی همچنان از نظر شرکت معتبر خواهد بود.
ارائه مدارک هویتی خریداران:
براي حفظ حقوق قانوني خريداران، کليه خريداران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود شامل کپي شناسنامه ،کپي کارت ملي براي اشخاص حقيقي ودرخواست شخص حقوقي همراه با کپي روزنامه رسمي آخرين تغييرات، به شرکت مي باشند. در صورتيکه شرکت، در هنگام تکميل فرآيند خريد وبه جهت تسهيل وتسريع امور، اقدام به دريافت وکنترل اين مدارک ننمايد پس از آن حق دريافت اين مدارک همواره براي شرکت محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکيتي خريدار ملغي محسوب مي شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده خريدار خواهد بود. شرکت مسئوليتي در قبال کنترل صحت امضاﺀ خريداران ونمايندگان آنها ندارد.
صحت و بهروزرسانی اطلاعات خریدار:
خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. شرکت حق دارد
هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت نمايد. چنانچه اطلاعات ارائه شده توسط مشترک ناصحیح باشد مسئولیت هر گونه عواقب مالکیتی و قانونی با مشترک خواهد بود.
مالکیت سرویس:
مالکيت سرويس و کليه مسئوليتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خريدار ويا نماينده خريدار هريک به تنهائي مي باشد.

نحوه ارتباط طرفين با هم
1
روش ارتباطي مستند شرکت با خريدار، آدرس ايميل خريدار و پاسخ به تيکت هاي پرتال پشتيباني که حساب کاربري وي در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.
روش ارتباطي مستند خريدار با شرکت، ثبت تيکت در پرتال پشتيباني با دريافت شماره پيگيري تيکت و يا ارسال نامه و دريافت رسيد کتبي از شرکت خواهد بود.
2
3
استفاده از ايميل توسط خريدار براي تسهيل انجام کار مقدور بوده ليکن روش مستند در موارد شبهه انگيزبراي خريدار محسوب نمي گردد.
4
شرکت مسئوليتي نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خريداري که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.
نکته:
شرکت صرفا از طریق موارد اعلامی در فوق با خریدار در تماس خواهد بود و هیچ وظیفه و تکلیفی نسبت به طرق دیگر ارتباطی نخواهد داشت

تغييرات
تغييرات توافقنامه
توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعي است از قوانين جمهوري اسلامي ايران وساير قوانين بين المللي و توافقات مجامع بين المللي ناظر بر سرويسهاي قابل ارائه شرکت و از آنجا که اين قوانين و توافقات در سطح کشور و بين الملل به طور آنلاين وماهانه امکان تغيير دارند، شرکت حق تغييرات آتي در توافقنامه را بر خود محفوظ مي داند ونسخه توافقنامه بروز شده را از طريق لينک به صفحه توافقنامه در وب سايت شرکت در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا شرکت مسئوليتي نسبت به اطلاع رساني نفر به نفر درخصوص تغييرات احتمالي نداشته و خريدار مي بايست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سايت شرکت کنترل نمايد.
تغييرات تعرفه
در صورت تغيير تعرفه درحين استفاده از سرويس، خريدار در صورت تمايل به ارتقا در سرويس فعلي خود موظف به رعايت قيمتهاي جديد خواهد بود . ليکن خدمات خريداري شده با تعرفه قبلي تا پايان دوره آن ارائه مي گردد.
هزینه خدمات فنی
هزينه هاي کارشناسي نيروي فني ويا ساير خدماتي که درهنگام استفاده از يک سرويس اوليه خريداري شده مورد نياز واقع مي گردد تابع تعرفه روز درخواست جديد خريدار مي باشد .
ارتقای سرویس میزبان
ارتقاﺀ سرويس ميزباني از يک سرويس به سرويس بالاتر انجام مي گيرد و هزينه آن معادل هزینه مابه التفاوت به ازای زمان باقی مانده از سرویس مي باشد.
تنزل سرویسها
سرويسهاي خريدار بنا به درخواست خریدار تنزل داده می شود .
بروزرسانی تعرفهها
تغييرات تعرفه از طريق وب سايت منعکس شده وخريدار موظف به تبعيت از آن براي سفارشات جديد مي باشد مگر اينکه پيش فاکتور مهلت داري در اختيار باشد که قبل از تغييرات تعرفه براي وي صادر گشته باشد .
تغييرات فني
تغييرات مالکيت
تغييرات مالکيت سرويس از طريق درخواست کتبي خريدار يا نماينده وي ويا ارسال ايميل درخواست مذکور از طريق آدرس ايميل موجود در حساب کاربري در پرتال کاربران انجام ميگردد.
احراز هویت در تغییر مالکیت
شرکت در راستاي حفظ حقوق خريداران خود حق دارد مدارک شناسايي متقاضي تغيير مالکيت را جهت احراز هويت وي و انطباق با مشخصات مالک سرويس دريافت دارد.
توقف تغییر مالکیت
شرکت مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.

تحويل خدمات
7. حداکثر زمان تحويل براي سرويسهاي شرکت که با عنايت به شرايط عمومي کشور وبا فرض بدترين حالات ممکن است به شرح ذيل است:
- هاست 1 روز کاري
- پیام کوتاه 2 روز کاري
- بسته های نرم افزاری یک هفته
- خدمات طراحي پوسته و وب سايت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور يا قرارداد
9. پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خريدار، بدليل سلب امکان نظارتي از شرکت ، شرکت هيچ مسئوليتي نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.
در مدارک يا مشخصات ممکن است مدت زمان تاييد دامين به طول انجامد شرکت نمی تواند زمانی را برای تحویل سرویس تعیین نماید.

امنيت ومحرمانگي
به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد
که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. شرکت هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.
شرکت با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.
شرکت مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي ازنرم افزارها، application ها ويا برنامه هاي مورد استفاده خريدار ندارد.
شرکت مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار وسرورهاي خود ندارد.
شرکت مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور سرويسهاي خريدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
شرکت موظف به رعايت محرمانگي کليه داده ها و نرم افزارهاي موجود در سرويس خريدار مي باشد و همچنين آنرا در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
شرکت تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب آنلاين خريداران انجام مي دهد از اينرو شرکت نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.
شرکت اجازه دارد در موارد ذیل بدون هماهنگی قبلی به محیط سرویس مشترک ورود داشته باشد:
- دریافت هرگونه شکایت بین المللی یا دستور قضایی
- رفع نواقص فنی و امنیتی

محل و مرجع قضاوت
به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد
که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. شرکت هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.

فعاليتهاي غير مجاز خريدار
تخطي از هر يک از شرايط درج شده در ذيل موجب تعليق سرويس مي شود. شرکت تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد. شرکت حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد. زماني که شرکت از تخطي يک خريدار از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري از ادامه تخلف سرويس خريدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسي ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين شرکت در صورت لزوم حق پيگرد قانوني شکايت و اخذ خسارت از متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد. هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران يا کشور محل قرارگيري سرورها خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد. شرکت هيچگونه وجهي به خريدار متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود. همچنين خريدار متخلف مسئول جبران کليه خسارات مادي و معنوي وارده به شرکت، ساير مشتريان شرکت و يا IDC سرويس مورد نظر خواهد بود :
- استفاده از نرم افزارهاي بدون رعايت حق کپي رايت ايران و بين المللي.(در صورت دریافت شکایت میبایست پاکسازی شود)
- نصب و يا استفاده برنامه اي که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد نظیر نرم افزارهای افزایش بازدید.
- ارسال يا اجراي فايلهاي اجرايي مانند فايلهايي با پسوند exe , com , bat , vbsو امثالهم و در صورت وجود اين فايلها بدون اخطار از فضاي خريدار حذف مي شود و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.
- خريدار مجاز به استفاده از کدهاي مخرب مانند انواع ويروسها و يا سورس هايي که موجب آلودگي يا پايين آمدن امنيت سرور گردد نمي باشد.
- استفاده از برنامه هاي ضعيف نگارشي که موجب نفوذ به سرويس وساير سرويسهاي ديگرشرکت وساير خريداران گردد.
- وجود فايلهاي حاوي ويروس عمدا ويا سهوا در فضاي سرويس مورد خريداری.
- ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ويا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop يا سايتهاي مشابه و يا بررسي تيم فني شرکت مي باشد) حتي اگر از سرويس ميل سرويس دهنده ثالثي استفاده شده باشد.
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهاي آلمان از طریق smtp در ساعت نباید بیش از 30 عدد باشد.
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهاي آلمان از طریق php در روز نباید بیش از 150 عدد باشد.
- تعداد ایمیلهای ارسالی در هاستهاي ايران از طریق php و يا smtp در روز نبايد بيش از 150 عدد باشد.
- گزارش فني شرکت و يا IDC که سرور ميزباني در آن مي باشد نسبت به انجام اعمال مغاير قانون شرکت.
- عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جمهوري اسلامي ايران (خريدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد اين قانون مي باشد).
- انجام فعاليتهايي که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خريدار و يا ساير خريداران گردد.
- استفاده از سرويس جهت ايجاد اختلال و يا نفوذ در سيستمهاي اشخاص ثالث.
- راه اندازي mail server Open relay.
- انجام فعاليت IRC.
- عدم رعايت محدوده استفاده از منابع تخصيص يافته در هر سرويس.
- مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي شرکت حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و ….

محدوده استفاده از منابع CPU , Disk space , TrafficData transfer , Ram , و …
- حداکثر CPU در ميزباني اشتراکي 10 درصد در بازه زماني 2 دقيقه
- حداکثر Ram در ميزباني اشتراکي 300 مگا بايت
- حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
- حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

محتوا
1. سرويسهاي شرکت مي بايست در جهت مقاصد قانوني استفاده گردد. انتقال، نگهداري يا انتشار هر گونه اطلاعات يا داده که مخالف هر قانون اجرايي باشد يا مستقيما به تخلف از قانون خاصي کمک کند ممنوع است. اين مورد مي تواند شامل موارد زير باشد (البته محدود به موارد زير نيست)
- قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپي رايت بدون مجوز
- استفاده غير مجاز از علائم و اسامي تجاري ديگران
- استفاده غير مجاز از لوگو هاي ديگران
- هرگونه تخلف از قانون جرايم رايانه اي ايران
- اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم يا کشور
- انتشار اکاذيب عليه ديگران
- کلاه برداري هاي اينترنتي و هرگونه عاملي که موجب فريب بازديدکنندگان شود
- سايتهاي فعال در زمينه HYIP ويا داراي سيستم هرمي
- فروش يا تبليغ هرگونه کالا يا خدمات غير مجاز طبق قوانين جاري ايران و کشوري که سرورها در آن قرار دارد
- سايتهاي مرتبط يا حامي گروههاي شناخته شده تروريست بين المللي
- استفاده از سرويس هاي شرکت براي نگهداري، ارسال، نمايش، انتقال، تبليغ يا هر عمل مشابه بر روي داده هاي مرتبط با مسائل جنسي و غير اخلاقي به هر شکل

مسئوليت خريدار
تعهد خریدار به قوانین و ضوابط:
خريدار موظف است که کليه مواد توافقنامه، ضوابط شرکت و قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت نمايد. درصورت عدم رعايت، شرکت حق قطع سرويس به صورت موقت يا دائم و پيگرد قانوني و دريافت خسارت از خريدار را دارد وخريدار موظف به جبران کليه خسارات وهزينه وارده بر شرکت مي باشد همچنين هيچ وجهي بابت فسخ سرويس ويا ايام باقيمانده سرويس يا خسارت وارده به خريدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
مسئولیت خریدار در استفاده از سرویس:
خريداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرويس تهيه شده مي باشند همچنين مي بايست به حقوق ساير خريداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعليق يا قطع دائم سرويس خريداران که به صورت خواسته يا ناخواسته موجب اختلال در سرويس ساير خريداران مي گردد را براي خود محفوظ مي دارد. ضمنا خريدار حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهد داشت
الزام به رعایت قوانین عمومی شرکت:
به غير از آن دسته از قوانين که مستقيما به نحوه استفاده از سرويس برمي گردد که با پايان سرويس به پايان مي رسد. بندهاي ديگر قوانين پابرجا بوده وخريدار همواره موظف به رعايت قوانين عمومي وحقوقي شرکت خواهد بود.
مسئولیت استفاده ناصحیح بر عهده خریدار:
کليه مسئوليتهاي عدم استفاده صحيح از سرويس خريداري شده با خريدار مي باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرويس استاندارد و بر اساس تعهدات فني اعلام شده در بسته هاي ميزباني خود مي باشد.

گارانتي و پشتيباني
| شماره | شرح ویژگی |
|---|---|
| 1 | شرکت معادل 3 روز تقویمی از زمان خرید گارانتی برگشت پول بدون شرط برای برخی سرویسها دارد. |
| 2 | شرکت تنها مسئول سرویسدهی در حوزه خرید است و اختلالات اینترنت یا نرمافزارهای دیگر بر عهده شرکت نیست. |
| 3 | ملاک اختلال سرویس، گزارش واحد فنی و سایت Tracer معتبر است. |
| 4 | در صورت درخواست کتبی، زمان اختلال بیش از 0.2٪ دوره به مدت سرویس اضافه میشود. |
| 5 | پشتیبانی به صورت 24/7 از طریق پرتال پشتیبانی انجام میشود. |
| 6 | عدم رضایت از خدمات فنی باید ظرف 24 ساعت از طریق پرتال اعلام شود. |
| 7 | سرویسها بر اساس استاندارد فنی بینالمللی و مصالح شرکت تعریف شدهاند و تغییرپذیر نیستند. |
| 8 | شرکت مسئول عدم تطابق سرویس با نیاز مشتری نیست. |
| 9 | شرکت مسئول نصب نرمافزارهایی که تایید فنی ندارد نیست. |
| 10 | مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیرمستقیم محدود به بند خسارات فصل 23 قرارداد است. |
| 11 | ميزان مسئوليت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غير مستقيم وارد بر خريدار در استفاده از سرويس و يا اطلاعات خريدار محدود به بند خسارات اين قانون (مندرج در فصل بیست و سوم این قرارداد) خواهد بود. |

ضوابط خاص دامنه

ضوابط خاص ميزباني
مسئولیت دادهها:
شرکت مسئوليتي در قبال تحويل داده هاي موجود در فضاي ميزباني وب به خريدار نداشته و خريدار موظف به استفاده از FTPخواهد بود.
مسئولیت بارگذاری:
شرکت مسئوليتي نسبت به بارگذاري اطلاعات (Upload) در فضاي ميزباني خريدار ويا download اطلاعات وي به صورت رايگان ندارد.
مسئولیت نصب نرمافزار:
شرکت مسئول نصب نرمافزار برای خریدار به صورت رایگان نمیباشد و هرگونه نصب و پیکربندی بر عهده خریدار است.
مسئولیت آموزش بر عهده خریدار:
شرکت تلاش میکند خریدار را در مسائل فنی راهنمایی کند، اما خریدار مسئول آشنایی با سرویس است و شرکت مسئول آموزش بهرهبرداری صحیح نمیباشد.
نصب SSL فقط روی آیپی اختصاصی:
خریدار مجاز به نصب SSL روی آیپی اشتراکی نیست و برای نصب باید آیپی اختصاصی از پشتیبانی درخواست کند.

ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصي – هاست پر بازدید

ساير ضوابط خاص
مسئولیت کنترل تمدید سرویس
خريدار موظف است سرويسهايي که نزد شرکت تمديد مي نمايد را از نظر تمديد شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمديد توسط شرکت، حداکثر 7روزتقويمي پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول ويا واحد شکايات ارسال نمايد.
ابطال توافقات غیررسمی
توافقات خاص تنها به صورت کتبي وبا مهرو امضاﺀ مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبي يا شفاهي و يا به هر شکل ديگر از درجه اعتبار ساقط است .
بررسی و تأیید نهایی سرویس
خريدار موظف است تحويل ، تطابق واجراي صحيح سرويس خريداري شده را کنترل نمايد.
مسئولیت دادهها پس از پایان قرارداد
شرکت هيچ مسئوليتي براي بدست آوردن دامنه از دست رفته و يا اطلاعات حذف شده از روي سرورهاي ميزباني پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .
یادآوری زمان انقضا سرویس
مسئوليت اطلاع از زمان انقضا سرويس وکنترل آنها بر عهده خريدار مي باشد ليکن شرکت، انقضاء سرويسهاي خريدار را 7 روز قبل از طريق پست الکترونيک به وي يادآوري مي نمايد و عدم دسترسي خريدار به پست الکترونيکي خود، مسئوليتي را براي شرکت ايجاد نخواهد کرد.
دسترسی به وضعیت حساب کاربری
وضعيت اعتبار، فهرست سرويسها و پرداختهاي خريدار در حساب کاربري وي در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وي مي تواند براي آگاهي از وضعيت عملکرد خود از طريق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نمايد.
قطع سرویس و زمان سرویس
مدت زمان قطع سرويس ناشي از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسي جرائم واعمال تشخيص کارشناسي به مدت زمان سرويس دهي افزوده نمي گردد.
شرایط سرویسهای هدیه
امکان دريافت هرگونه سرويس هديه و يا کمک هزينه هاي پيش بيني شده در برخي از سرويسها تنها در هنگام خريد بسته وجود دارد و طي مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزينه آن به حساب کاربري خريدار واريز نمي شود.

نسخه پشتيبان
- تجهیزات رایانه ای غیر قابل پیشبینی هستند لذا به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي شرکت نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.
- مسئوليت بکاپ گرفتن در سرويس هاي سرورهاي اختصاصي – سرور های مجازی – هاست های پر بازدید – هاست های دانلود صرفا به عهده خود خريدار مي باشد و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.
- شرکت جهت امنيت بيشتر، از کليه از فايلهاي خريداران بجز موارد مندرج در بند 2-17 بصورت یک هفته در میان نسخه پشتيبان تهيه مي کند. اين نسخه پشتيبان حداکثر تا 10 روز نگهداري خواهد شد. نسخه پشتيبان از بانک اطلاعاتي ms sql server گرفته مي شود و يک هفته نگهداري مي شود. شرکت تعهدي نسبت به صحت ، کارکرد و یا وجود اين نسخه ها ندارد.
- تمام نسخه هاي پشتيبان بر روي محلي خارج از دسترسي خريدار نگهداري مي شود.
- شرکت تعهدي نسبت به ارائه رايگان داده هاي موجود در آرشيوهاي خود به خريدار ندارد.
- شرکت هيچگونه مسئوليتي در مورد صحت نسخه پشتيبان و بروز بودن آنها را ندارد.

شرايط و قوانين مالي
نحوه پرداخت و نگهداری مدارک:
نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومي خريدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پايان مدت سرويس نگهداري نمايد.
الزامات پرداخت وجه فاکتور:
خريدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدي ويا در وجه حسابهاي اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد .در شرايطي که شرکت درراستاي مساعدت با خريدار اقدام به پذيرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وي نمايد، با عدم وصول وجه چک، خريدار موظف است در روز سررسيد فورا اقدام به واريز وجه به حسابهاي اعلام شده نمايد و لاشه چک خود را دريافت نمايد در غير اين صورت هزينه تاخير در وصول اسناد ،پيگيري هاي حقوقي ، اياب و ذهاب و ساير موارد نيز بر عهده خريدار خواهد بود ضمنا در اينگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعليق سرويس، فاکتور خريداري که قسمتي از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر شرکت وهزينه سرويس را از آن کسر نمايد.
محدودیت اعتبار فیشهای بانکی:
به دليل محدوديت هاي نگهداري داده هاي حسابداري، فيش بانکي و يا حواله اي که براي افزايش اعتبار و يا پرداخت يک صورت حساب، تنها تا 6 ماه پس از واريز قابليت استفاده را خواهد داشت.
تعلیق سرویس به دلیل بدهی:
شرکت، حق تامين و وصول کليه مطالبات و جرائم ، سود تاخيردر پرداخت و ساير هزينه هاي خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويسها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتيکه خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوي شرکت توجه ننمايد حق هر گونه اعتراض بعدي را از خود سلب مي نمايد لازم به ذکر است مدت قطعي سرويس ناشي ازعدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرويس دهي افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليتهاي ناشي از اين نوع قطع سرويس برعهده خريدار ميباشد.
حق شرکت در استیفای مطالبات خود:
در صورتيکه شرکت تشخيص دهد هر يک از سرويسها و يا کالاي خريداري شده يک خريدار درزمان تحويل، با حجم بيشتر و يا باامکانات بهتر ويا زمان طولاني تر و يا هر مورد هزينه بر بالاتري از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وي قرار گرفته و يا به هر دليل خريدار به اين حجم بيشتر و يا امکانات بهتر و منابع بيشتر ويا زمان طولاني تر دست پيدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه اي آنرا از خريدار دريافت نمايد؛ پرداخت اين هزينه براي خريدار اجباري مي باشد و شرکت حق استيفا طلب خود را از نحوه دريافت بدهي هاي خريدار خواهد داشت.
بنهای خرید و تخفیف ویژه:
شرکت براي گسترش خدمات و افزايش سرويس دهي به خريداران خود در بازه هاي مختلف زماني اقدام به انتشار و توزيع بنهاي خريد مي نمايد. لازم به ذکر است که شرکت در پذيرش و يا عدم پذيرش اين بنها دربازه هاي تخفيف و ايام خاص مختار مي باشد.
محدودیت استفاده از بن خرید:
براي خريد يک سرويس ميزباني و يا يک بسته نرم افزاري امکان پذيرش بيش از يک بن وجود ندارد.
عدم تبدیل خدمات مازاد به وجه نقد:
هيچ يک از کمک هزينه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبديل به ارزش ريالي و کسر از فاکتور نمي باشد.
بازگشت پول :
- کليه سرويس هاي سالیانه شرکت به استثناي سرويس هاي ماهیانه و موارد اعلام شده در زير داراي 3 روز ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت (مي باشند).
- ضمانت برگشت وجه تنها در خرید سرويس هاي جديد ارائه مي شود . تمديد يا ارتقاي هر سرويس شامل ضمانت برگشت وجه نمي شود.
- پس از پايان مدت ضمانت برگشت وجه، هيچگونه درخواستي مبني بر برگشت پول مسموع نخواهد بود.
- برگشت پول با درخواست کتبي مالک تنها با حضور وي يا نماينده قانوني او در محل شرکت يا از طريق اعلام يک شماره حساب بانک ….توسط خريدار و واريز اينترنتي به آن حساب از طريق سيستم اينترنتي می باشد.
- در صورتیکه مشترک سرویس تبدیل وبلاگ به وب سایت را خریداری نماید گارانتی برگشت هزینه پس از سه روز در سرویس مربوطه باکل لغو می گردد.
- لغو سرویس نمایندگی هاست منوط به ان است که اطلاعات هاست مشترک به سرور های ایران مهر منتقل نشده باشد یا انتقال توسط نماینده انجام شده باشد.
بدهي ها:
شرکت با اعلام و اخطار قبلي در خصوص تسويه بدهي هاي معوق حق قطع سرويسي که خريدار براي آن بدهکار است و يا ساير سرويسها و خريدهاي قبلي خريدار را داشته و مي تواند در صورت تمايل با تملک برخي از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرويس) از ميزان بدهي (اصل بدهي، جرائم و يا خسارات وارده بر شرکت) کسر نمايد.

فورس ماژور
شرکت هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي شرکت تلاش خود را براي کاهش اثرات اين موارد را مي نمايد. بروز هر يک از موارد فورس ماژور موجب تخطي خريداران از شرايط خدمات نخواهد شد. تحريم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

انقضاء و تمديد خدمات
تاريخ تمديد يک سرويس منقضي شده، از زمان تاريخ انقضاء قبلي خواهد بود همچنين شرکت مسئوليتي در قبال نگهداري و ارائه اطلاعات و داده هاي خريدار پس از تاريخ انقضا نخواهد داشت.

پذيرش مواد توافقنامه و ضوابط
با پرداخت مبلغ فاکتور و يا عضويت در سايت شرکت، خريدار مواد توافقنامه و ضوابط شرکت را پذيرفته و نيازي به اخذ امضاء از خريدار وجود ندارد.

رويه حفاظت
شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصي خريدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ويا استفاده تبليغاتي را ندارد وتنها در صورت دريافت حکم قضائي اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانوني در اختيار مقام قضائي قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دليل قابل رويت بودن براي عموم از اين قاعده مستثني مي باشد.

خسارت و رفع مسئوليت
1. خدمات شرکت به همان شکلي که هستند ارائه مي شوند و هيچگونه گارانتي صريح و ضمني شامل آنها نمي گردد. ضمنا هيچگونه ضمانتي مانند مطابق نياز خريدار بودن، بي عيب بودن، عدم قطعي، امنيت و … ارائه نمي شود. همه ضمانتهاي کتبي و شفاهي در مورد سرويسهاي شرکت که توسط کارکنان يا نمايندگان و يا سايرين ارائه شوند فاقد اعتبار مي باشند. شرکت هيچگونه خسارتي بابت عملکرد سرويس خود به هر نحو نمي پردازد. شرکت تحت هيچ شرايطي مسئول حوادث احتمالي (مانند از دست رفتن داده ها روي سرور) نخواهد بود.
2. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها (هاست host ، دامین domain، سرور اختصاصی dedicated server، سرورمجازی virtual private serverو… ) حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خسارات (مادی و معنوی) مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت.
3. در برخي شرايط مسئوليت در برابر خسارت ممكن است از حالات فوق مستثني گردد كه در چنين شرايطي مشتري موافقت مي كند كه حداكثر مسئوليت تقبل شده توسط ایران مهر در برابر خسارات احتمالي، بيش از كل مقدار پرداختي به ازاي خدمات و محصولات مشخص خريداري شده به شرکت نگردد.

نحوه برخورد مشتری با شرکت
در صورت ایجاد مزاحمت ، تهدید ، استفاده از الفاظ نامناسب ، توهین ، افترا و مواردی اینچنینی شرکت حق انسداد وب سایت نامبرده ، شکایت از مشترک و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی را خواهد داشت.

سلب اختيار
عدم اجراي بخشي از ضوابط و مواد توافقنامه توسط شرکت نسبت به خريدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي سایر مواد توافقنامه از شرکت نمي باشد.