نرم افزار نیکوکاران

نرم افزار خیریه نیکوکاران

یکی از مهم ترین نرم افزار های خیریه طراحی شده توسط ایران‌مهر، نرم افزار خیریه نیکوکاران است.نرم افزار خیریه نیکوکاران، با هدف پاسخگویی به نیاز موسسات خیریه در جهت جذب و افزایش کمک‌های مردمی طراحی و پیاده‌سازی شده است. طراحی این نرم افزار به صورت کاملا یکپارچه و ماژولار بوده که مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود یک یا چند ماژول را تهیه یا به اختیار خود با هزینه بیشتر با هماهنگی توسعه دهنده ماژولی را اضافه کند.

1.امور نیکوکاران

2.قبوض موردی

3.امور مشترکین

4.قلک هدایا

5.تاج گل

6.ذبح

7.پیام کوتاه

8.داوطلبان

برای تماس با تیم پشتیبانی و دریافت مشاوره اختصاصی، شما میتوانید با شماره 32350924-031 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09202018910 در شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا پیام داده و در ارتباط باشید. شما میتوانید برای تهیه محصولات هم از طریق همین روش ها با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. ما همیشه آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم و نیاز های شما را بر طرف سازیم.

نرم افزار خیریه نیکوکاران

همانطور که در بخش قبل گفته شد، فرایند اول با هدف ، جذب و افزایش مشارکت های مردمی و به طبع آن درآمد بیشتر برای خیریه صورت می‌گیرد. نرم افزار خیریه نیکوکاران برای تحقق این امر، با هدف پاسخگویی به نیاز موسسات خیریه در جهت جذب و افزایش کمک‌های مردمی طراحی و پیاده‌سازی شده است. طراحی این نرم افزار به صورت کاملا یکپارچه و ماژولار بوده که مشتری می‌تواند بسته به نیاز خود یک یا چند ماژول را تهیه یا به اختیار خود با هزینه بیشتر و با هماهنگی توسعه دهنده ماژولی را اضافه کند.

نرم افزار نیکوکاران دارای دو رُکن اصلی شامل نیکوکار و مأمور است :

1- نیکوکار :

نیکوکار به کسی گفته می‌شود که به هر طریقی به موسسه خیریه کمک می‌کند. این شخص دارای یک کد منحصر به فرد به نام شماره نیکوکار است که در سرتاسر نرم افزار قابل دسترسی است. به نیکوکار در قسمت قبوض موردی، پرداخت کننده، امور مشترکین، مشترک و قلک هدایا، تحویل گیرنده اطلاق می‌شود. برای یک نیکوکار می‌توان قبوض موردی متعدد ثبت کرد یا بی‌نهایت اشتراک دوره‌ای با شماره اشتراک‌های مختلف تعریف کرد و یا به او بیشمار قلک تحویل داد؛ در نهایت همه تراکنش‌های مالی فوق در حساب نیکوکار مجتمع می‌گردد و درنتیجه به موسسه امکان مدیریت دقیق و کامل نیکوکاران و پرداخت‌هایشان را می‌دهد.

2- مأمور :

مأمور به کسی گفته می‌شود که به نمایندگی از موسسه خیریه برای وصول مطالبات به نیکوکار مراجعه می‌کند. به این شخص در قسمت قبوض موردی، گیرنده، مشترکین، مأمورِ وصول و قلک هدایا، مأمور تخلیه اطلاق می‌شود. نرم افزار مدیریت نیکوکاران کلیه محاسبات مالی مرتبط با ماموران را نیز همانند نیکوکاران به صورت کامل انجام می‌دهد.

ماژول های نرم افزار خیریه نیکوکاران

نرم افزار خیریه نیکوکاران شامل 8 ماژول مختلف است که در ادامه به تفصیل به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

امور نیکوکاران:

1

هدف از طراحی این ماژول مجمتع کردن پرداخت‌های یک نیکوکار و طبقه بندی و گروه بندی کلیه نیکوکاران مرتبط با موسسه است. به دلیل یکپارچه بودن نرم افزار، کلیه نیکوکارانی
که در سایر قسمت‌ها ثبت شوند؛ در این قسمت قابل دسترسی می‌باشند و می‌توان آنها را به دو روشِ گروه‌های تو در تو و کلیدواژه (مشابه هشتگ در شبکه‌‎های مجازی) طبقه بندی نمود. همچنین از طریق آیتم ویژگی می‌توان کلیه اطلاعات مورد نیاز نیکوکار که در نرم افزار دیده نشده را ثبت نمود. همچنین، یکسان‌سازی اطلاعات نیکوکارانی که به اشتباه، تکراری ثبت شده‌اند نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این ماژول می‌توان به امکان انجام عملیات گروهی بر روی نیکوکاران و نیز امکان گزارش‌دهی قدرتمند روی تمامی اطلاعات نیکوکار وجود دارد.

قبوض موردی:

2

کلیه پرداخت‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران به موسسه خیریه در این قسمت ثبت شده و برای آن قبض رسید صادر می‌گردد.از امکانات خوب این بخش می‌توان به امکان
تعریف جزئیات حساب برای انواع پرداخت‌های نیکوکاران اشاره کرد که می‌توان هر نوع دریافتی را با تمامی جزئیاتِ دلخواه ثبت کرد. همچنین عملیات گروهی بر روی قبوض موردی دیده شده و امکان گزارش‌دهی کامل بر روی تمامی اطلاعات قبض موردی وچود دارد.

امور مشترکین:

3

کلیه پرداخت‌های دوره‌ای که توسط نیکوکاران به موسسه اهدا می‌شود، در این قسمت از نرم افزار ثبت و مدیریت می‌شود. این پرداخت‌ها می‌تواند یکی از انواعِ ماهانه،
دوماهه، سه ماهه، چهارماهه، شش ماهه و یکساله باشد. همچنین در این قسمت کلیة فرایندهای مرتبط با مشترکین همچون مدریریت مالی مامورانِ وصول و مدیریت مالی چرخه قبوض اشتراک به صورت کامل مدیریت می‌شود. به این صورت که قبض اشتراک ابتدا ساخته و سپس چاپ می‌گردد و بعد تحویل مامور وصول مرتبط می‌گردد تا پس از مراجعه به آدرس قبض مبلغ آن وصول گردد. سپس قبوض وصول نشده به خیریه بازگردانده می‌شود تا در نرم افزار وضعیت تمامی قبوض مشخص شود. این وضعیت می‌تواتد یکی از این سه حالت باشد : وصول شده، انصراف از پرداخت یا پرداخت از آینده؛ همچنین انجام عملیات گروهی بر روی مشترکین و قبوض اشتراک نیز دیده شده و امکان گزارش‌دهی کامل از کلیه اطلاعات وجود دارد.

قلک هدایا:

4

این قسمت در جهت مدیریت قلک هدایای موسسات خیریه طراحی شده و می‌تواند انواع قلک، چه دائمی و چه یکبارمصرف، را مدیریت کرد. همچنین نگهداری از سوابق قلک‌های
یک نیکوکار از توانایی‌های این قسمت از نرم افزار است. در این قسمت کلیه فرایندهای مرتبط با تخلیه قلک دیده شده و مدیریت مالی ماموران تخلیه، قک‌ها و قبوض تخلیه به صورت کامل انجام می‌شود. همچنین انجام عملیات گروهی بر روی قلک‌ها، تحویل گیرندگان و قبوض تخلیه نیز دیده شده و امکان گزارش‌دهی کامل از کلیه اطلاعات وجود دارد.

تاج گل:

5

این ماژول جهت عرض پیام تبریک یا تسلیت، در مراسم جشن یا عزا، به روش‌های منتوع شاملِ تاج گل، سبد گل، استند و بنر، به صاحب مجلس، کارایی دارد. سفارش تاج گل
با هر محصول فوقُ الذکر، می‌تواند به صورت تلفنی صورت پذیرد؛ به این صورت که ابتدا مشخصات کامل نظیر صاحب مجلس، نوع مراسم، عرض پیام تبریک یا تسلیت، مکان یا مسجد، محصول درخواستی، نام اهداکننده، نوع ارسال محصول و قیمت، تعیین می‌گردد. و طبق سفارش، به سفارش‌دهنده با مامور مربوطه، تحویل داده می‌شود. لازم به ذکر است امکان ارسال خودکار تاج‌گل جهت مراسم هفتم میسّر است. همچنین در صورت نیاز می‌توان از تمام سفارشات و قبوض مربوطه، گزارش‌گیری نمود.

ذبح:

6

جهت مدیریت پروسه ذبح، به سفارش نیکوکاران، می‌توان از این ماژول بهره‌مند شد. مشخصات ذبح به شرح زیر یر تعریف می‌گردد :
• نوع دام (گاو، شتر، گوسفند، مرغ)
• نوع ذبح (عقیقه یا عادی)
• حداقل قیمت دام
• سفارش دهنده یا سفارش دهندگان (ذبح می‌تواند به صورت مشترک و با هزینه چند نفر انجام گیرد)
• ذبح در محل
• ذبح موردی یا دوره‌ای (ذبح دوره‌ای : تکرار ذبح به صورت ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، و یا یکساله)
فرایند ذبح، طبق سفارش ثبت شده تا پایان ذبح مدیریت می‌گردد. گزارش گیری از سفارشات ذبح و قبوض مربوطه به طور کامل امکان‌پذیر است.

پیام کوتاه :

7

در این قسمت امکان ارسال مستقیم پیام کوتاه از طریق پیام کوتاه ایران مهر دیده می‌شود و کاربران می‌توانند با شماره‌های مختلف فعال بر روی سامانه پیام کوتاه خود،
در تمامی گزارشات برنامه به صورت انبوه و نیز مستقیم و غیرمستقیم، پیام کوتاه ارسال کنند. همچنین امکان ارسال پیامک‌های خودکار با متن دلخواه در رویدادهایی همچون ثبت قبض جدید، ثبت نیکوکار جدید، تغییر وضعیت قبض به پرداخت شده و … وجود دارد.

داوطلبان:

8

در این ماژول می‌توان لیستی از تمامی داوطلبان، به همراه اطلاعات پایه (شرایط ظاهری، شرایط خانوادگی، شرایط فرهنگی، شرایط مالی، روابط اجتماعی، انواع اصل مدرک و
کیفیت اجرایی) ثبت شده و قابل دسترسی و جستجو خواهد بود. در این قسمت شما می‌توانید علاوه بر اطلاعات شخصی هر داوطلب، توانایی‌های او را به صورت لیستی ایجاد کرده و براساس کار او و لیست فعالیت‌های داوطلبانه ، کیفیت کار را بسنجید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماژول را می‌توان تعریف پروژه با درج مشخصات آن (زمان شروع و پایان، داوطلبان مشغول در آن، فعالیت مورد نظر، کیفیت اجرایی) و همچنین مشاهده سوابق هر داوطلب است.

ماژول فروشگاه کالا:

9

این ماژول امکان راه‌اندازی فروشگاه خیریه را فراهم می‌کند. مددجویان با استفاده از اعتبار تعیین‌شده می‌توانند کالا با تخفیف دریافت کنند و باقی مبلغ را نقدی بپردازند. مدیریت کامل صندوق در شیفت‌های کاری و گزارش‌گیری از خرید، فروش و تراکنش‌ها در بازه‌های زمانی مختلف در این بخش ارائه می‌شود.

ماژول فروشگاه کالا:

10

این ماژول برای ثبت کمک‌های موردی به افراد غیر تحت پوشش طراحی شده است. با وارد کردن اطلاعات ساده مانند کد ملی و نام فرد می‌توان کمک نقدی یا غیرنقدی ثبت کرد. این کار از تکرار کمک‌ها جلوگیری می‌کند و امکان گزارش‌گیری شفاف از این نوع پرداخت‌ها وجود دارد.

رکن اصلی نرم‌افزار مددجویان

رکن اصلی نرم افزار خیریه مددجویان خود مددجو است. مددجو به کسی گفته می‌شود که از هرطریقی از موسسه خیریه کمک دریافت کند. این شخص یک کد منحصر به فرد به نام شماره پرونده است که در سرتاسر نرم افزار با این کد شناخته و قابل دسترسی خواهد بود. لازم به ذکر است در مورد خانواده ایتام، کل خانواده تحت پوشش در می‌آیند و یک شماره پرونده خواهند داشت.

اطلاعات تکمیلی و امکانات این ماژول را اینجا ببینید

سایر امکانات نرم افزارهای خیریه نیکوکاران

نرم افزار های خیریه نیکوکاران شامل:

مددجویان

درخواست

تحقیق وارزیابی

مشاوره

امورمالی

جهیزیه

تسهیلات

کالابرگ

فروشگاه

مشاهده جزئیات:

پرونده مددجویان

درخواست

تحقیق وارزیابی

ثبت و قلک

ثبت مشترکین

ثبت داوطلبین

کمک آنلاین

مشاهده جزئیات:

رهگیری موقعیت جغرافیایی

امکان ثبت قبوض

ویرایش قبوض

گزارش عملکرد

امکان ثبت قلک

گزارش حساب

مشاهده جزئیات:

رهگیری موقعیت جغرافیایی

امکان ثبت قبوض

ویرایش قبوض

گزارش عملکرد

امکان ثبت قلک

گزارش حساب

مشاهده جزئیات:

برای تماس با تیم پشتیبانی و دریافت مشاوره اختصاصی، شما میتوانید با شماره 32350924-031 تماس حاصل فرمایید و یا به شماره 09202018910 در شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا پیام داده و در ارتباط باشید. شما میتوانید برای تهیه محصولات هم از طریق همین روش ها با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. ما همیشه آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم و نیاز های شما را بر طرف سازیم.

برخی از مشتریان نرم افزار خیریه نیکوکاران

ارتباط با ما:

آماده‌اید ایده بعدی‌تان را به یک نرم‌افزار حرفه‌ای تبدیل کنیم؟

ارتباط با ما:

آماده‌اید ایده بعدی‌تان را به یک نرم‌افزار حرفه‌ای تبدیل کنیم؟